
BEZPRZEWODOWE ŁADOWANIE INDUKCYJNE
Zawsze w kontakcie
Dzięki bezprzewodowemu ładowaniu indukcyjnemu w twoim aucie zawsze będzie porządek – żadnych kabli! Nie musisz się już martwić o rozładowany telefon, ponieważ będzie ładował się sam, gdy położysz go w odpowiednim miejscu.


CUPRA DRIVE PROFILE
Emocje na każdej drodze
Nowy SEAT Leon CUPRA zawsze dostosuje się do Ciebie. Wybierając jeden z dostępnych profilów jazdy CUPRA, Sport, Comfort lub Individual będziesz mógł w pełni wykorzystać możliwości swojego auta, niezależnie od drogi na jakiej się znajdziesz.

SYSTEM BEZKLUCZYKOWEGO DOSTĘPU I URUCHAMIANIA SAMOCHODU KESSY
Bez użycia rąk
Gdy będziesz miał zajęte ręce, system KESSY otworzy lub zamknie za Ciebie samochód – Ty nawet nie będziesz musiał kiwnąć palcem.
TECHNOLOGIA FULL LINK
Łączność na bieżąco
W Nowym SEAT-cie Leonie CUPRA możesz podłączyć smartfon do samochodu za pomocą Apple Car Play™, Android Auto™ lub Mirror Link™ - w zależności od urządzenia. Oznacza to, że możesz korzystać z telefonu, jednocześnie nie odrywając wzroku od drogi.


NAVI SYSTEM PLUS
Zawsze do celu
Nowy SEAT Leon CUPRA zawsze jest na dobrej drodze – dzięki nawigacji Navi Plus nigdy nie zbłądzisz i zawsze dojedziesz do celu na czas.
KAMERA COFANIA
Dodatkowa para oczu
Chyba każdy kierowca chciałby mieć oczy dookoła głowy.
A kto powiedział, że to niemożliwe? Nowy SEAT Leon CUPRA dzięki kamerze cofania zapewni Ci wgląd w to, co dzieje się za autem – obraz prześle na ekran deski rozdzielczej, być widział wszystko i wszędzie.

DODATKI
Źródło adrenaliny

SKRZYNIA DSG
Automatyczna skrzynia biegów połączona z precyzją
i szybkością skrzyni manualnej. DSG pozwala cieszyć się płynnym przyspieszeniem bez utraty mocy.

BLOKADA PRZEDNIEGO DYFERENCJAŁU
Blokada przedniego dyferencjału podczas pokonywania zakrętu zawsze przenosi moc na koło znajdujące się po zewnętrznej stronie – dzięki temu Leon CUPRA utrzymuje dobrą przyczepność i unika strat mocy.

SPORT HMI
Ta funkcja przeniesie Cię do świata sportu. Trzy zegary stale informują Cię o temperaturze oleju, ciśnieniu doładowania
i przeciążeniu.